Osoyoos

29 juli 2018 - Osoyoos, Canada

Vandaag zijn we om half negen vetrokken naar Osoyoos. Onderweg eerst ontbeten bij Tim Hortons en lekkere koffie gedronken. Dan gaan we de bergen tegemoet. We komen bij een plaatsje dat Hedley heet, dat is van oorsprong een goudzoekersstadje. BLOEDHEET . Lekker gegeten in de saloon. En hop daar gingen we weer het busje in, heerlijk koel. Boven de bergen rook! Er is ergens een grote bosbrand! Maar het uitzicht wordt steeds mooier. Uiteindelijk komen we bij Osoyoos. Eerst even boodschappen gedaan voor vanavond en morgenochtend. Dan naar het hotel. Geen kamer maar een soort appartement. Complete luxe keuken, huiskamer, badkamer en waskamertje met droger en wasmachine. Dan naar de wijnproeverij, leuke uitleg en naar de druiven geweest en heerlijke wijnen geproefd. Voor wij gingen eten hebben we eerst nog lekker gesparteld in het zwembad.  Nu stokbrood met kaasjes en ham gegeten en natuurlijk een heerlijk wijntje van de proeverij. Dit eten wij op ons balkonnetje met heerlijke temperaturen.  Vanmiddag 39 graden lijkt Nederland wel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne Wilmot:
    29 juli 2018
    Klinkt goed met name de wijnproeverij 😊
  2. Jos:
    29 juli 2018
    Ben benieuwd naar jullie volgende wijnproeverij hier.welke jullie hebben meegenomen
  3. Albert van egmond:
    29 juli 2018
    Wat een avontuur zeg mooi foto's hartstikke leuk om te lezen nog veel plezier 😀
  4. Astrid:
    29 juli 2018
    Dat klinkt helemaal goed. Wijntje, kaasje en de warmte hoort erbij. Jullie doen leuke dingen.
  5. Klaziena:
    Wat een appartement , daar kan je goed vertoeven. Jullie genieten vol op. 🥂💋
  6. Anita:
    De wijntjes hebben vast wel gesmaakt . 🥂🥂👋🏻👋🏻
  7. Liezette:
    30 juli 2018
    Jullie vervelen je in ieder geval niet ;-))
    Veel plezier nog, Mooie foto’s.
    XXX