Een na laatste dag alweer Banff

5 augustus 2018 - Lake Louise, Canada

Gisteravond in Banff aangekomen. Banff betekent: Be Aware Nothing For Free. Vandaag gingen we om half negen rijden om naar een uitzichtpunt te gaan en daarna begint de wandeling. Een aantal watervallen is het doel. We gaan bergje op en bergje af, pittige wandeling in Johnston Canyon. Na de koffie rijden we naar een gezellig restaurantje en lunchen buiten. Eenmaal in de bus gaan we op weg naar Lake Louise. Prachtig maar overvol. We hebben heerlijk op een bankje gezeten en naar al die mensen gekeken. Wat een rare schepsels hebben we toch op deze aardbol.🤣 Nog mooier was Lake Moraine, maar die trappetjes! Verder hebben we nog Castle Mountain en Valley of Ten Peaks bewonderd. Vermoeid komen we in Banff terug. Na een klein beetje winkelen zijn we met Gerda, Martin en Robert-Jan  bij Earls gaan eten. Een gezellige afsluiting van de dag. Helaas eindigd de avond in een wandeling naar het hotel in  de stromende regen.

1. Anita:
    5 augustus 2018
    Zo jullie hebben flink wat kilometers in de benen en dan ook nog al die trapjes. Wekunnen wel wekelijks samen gaan lopen. Jullie hebben nu een fantastische conditie denk ik zo. Wilma je loopt mij er straks nog uit 😅😅
    Geniet nog van het laatste deel v d reis en groetjes weer uit Zoetermeer