Beer!!

3 augustus 2018 - Banff, Canada

Half negen staan we bij de bus en pakken we in. Op naar Banff. We stoppen al snel bij de eerste waterval. Het lijkt wel een mierenhoop, zo druk! Bij de tweede waterval was het rustiger. Mooie waterpartijen. Hop weer de weg op. Dan zien we een beer. We stoppen en schuiven de deur open. De beer komt vlak voor de auto. Prachtig! We zien dat hij gewond is en mank loopt. Zielig want hij is ten dode opgeschreven maar wij genieten van dit prachtige wilde dier.

Na de koffie gaan we naar een uitzichtspunt. Daar nemen we twee Mexicanen mee, die door hun reisgezelschap zijn vergeten mee te nemen. Na nog een uitzichtspunt te hebben bewonderd gaan we lunchen bij de Ice Explorer. We stappen in een grote bus die ons naar een soort terreinbus brengt. Daarmee gaan we naar de gletsjer.  We stappen uit en het is hartstikke koud. Mooie blauwe kleur van het ijs. Glibberen we even heen en weer en gaan we gauw weer de terreinbus in.

Terug in ons eigen kleine busje vertrekken we naar Banff. We bekijken nog enkele mooie meren. Genieten van de Rocky Mountains. Toch vallen onze ogen even dicht.

Om 18.50 uur komen we bij ons hotel. We gaan met de hele groep eten, het is lekker en gezellig. Al weer een fijne dag van onze vakantie voorbij.

1. Aty:
    4 augustus 2018
    Leuke verhalen hoor!!! Wij nu zelf ook op vakantie dus niet oo elke aflevering commentaar . Maar don’t worry, ik lees ze wel! Geniet mast lekker
  2. Mary:
    4 augustus 2018
    Mooie verhalen. Alle herinneringen komen bij ons weer boven. De rit van Jasper en Banff was in mei zo mooi. Veel sneeuw en 21 graden. Geniet maar van Canada. Tis een geweldig land. Liefs
  3. Mary:
    4 augustus 2018
    Door de verhalen komen onze mooie herinneringen weer naar boven. De rit van Jasper naar Banff was ook zo mooi. Veel sneeuw en dan met 22 graden. Met je teenslippers in de sneeuw. Ook met de Ice Explorer boven op werelds grootste gletsjer punt gestaan. Hoop dat jullie nog tijd heen gehad om Lake Louise te bezoeken... Geniet !!!!! Liefs
  4. Klaziena:
    4 augustus 2018
    Heerlijk weer om te lezen. Het blijft een groot avontuur. Wij zijn op weg naar Denemarken. ❤️💋
  5. Liezette:
    4 augustus 2018
    Zorgen jullie wel dat je op tijd bij de bus bent! Je zal toch maar vergeten worden...........
    Mocht Paul een Harley zien staan ergens, gewoon met jullie meetrekken....... geen tijd voor deze keer ;-))
  6. Astrid:
    4 augustus 2018
    Weer een mooi verhaal. Wat beleven jullie veel op 1 dag.
  7. Anita:
    4 augustus 2018
    Weer heerlijk om dit allemaal te lezen. Wat maken jullie veel mee en zien veel mooie dingen. Ben heel benieuwd naar alle foto's
  8. Hans en Miranda:
    4 augustus 2018
    Wat een leuke stukjes en mooie foto's!!
    We genieten met jullie mee !!