Calgary

6 augustus 2018 - Calgary, Canada

We mogen uitslapen, om negen uur gaan we pas weg. De wekker om zeven uur , want de koffers moeten weer ingepakt worden. We stappen in de bus en rijden de Rocky Mountains uit. Maken nog een laatste afscheidsfoto. We komen in een Indianen reservaat en stoppen bij een Memorial van Dougall,  hij heeft veel goed werk voor de Indianen verzet. Daarna tuffen we weer verder, op naar Calgary.  We nemen een kijkje bij de skibanen, bobsleebanen, schansspringen en langlaufbanen etc van de Olympische Winterspelen van 1988. Alles wordt nog gebruikt. Helaas is de Olympische Oval, de schaatsbaan, gesloten. Hop weer in de bus en op naar Subway, ons wel bekend. We doen een stadstour door de stad en gaan nog wat winkelen en drinken. Uiteindelijk komen we bij het hotel en spreken af om om half acht te gaan eten. Heleen, de vrouw van Robert-Jan, sluit zich bij ons an. Het galgenmaal  was heel gezellig. Robert-Jan heeft voor iedereen een lieve kaart geschreven. Nog een laatste bak kofie bij Tim Horton en dan weer naar het hotel. We nemen afscheid van onze reisgenoten en reisleider. De wekker staat op twee uur. De taxi komt ons om drie uur halen en dan op weg naar huis.

1. Anita:
    6 augustus 2018
    Hele goede reis en we kijken uit naar de foto’s en de rest van de verhalen .
  2. Yvonne Wilmot:
    6 augustus 2018
    Goede reis en tot morgen.
  3. Toos Koolen:
    6 augustus 2018
    Hele goede reis en tot snel zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en foto’s 💋
  4. Mary:
    6 augustus 2018
    Ik hoop dat jullie hebben genoten, wij in de ieder geval wel van jullie verhalen. Goede reis en tot snel.
  5. Marianne:
    6 augustus 2018
    Wat een prachtige verhalen. Goede reis en tot snel.
  6. Liezette:
    6 augustus 2018
    Zo, dat zijn weer mooie herinneringen!!!
    Goed reis terug!
    XXX
  7. Rene:
    6 augustus 2018
    Jammer dat het al weer over is.... Wat blijft zijn de fantastische herinneringen aan een heel mooi relaxed land !!!!!! Goede reis !!!!
  8. Sjaak Heije:
    6 augustus 2018
    Goede reis terug. Ben benieuwd naar jullie vergalen.