Vernon

30 juli 2018 - Wells Gray Provincial Park, Canada

Hallo daar zijn we weer.  Wij sliepen in een mooi hotel in et indianen reservaat. We moesten om kwartover negen verzamelen om naar een film te kijken over de overleving strategie van deze groep indianen (NK'MIP) de naam van de indianenstam is ons even ontschoten (jaja Alzheimer light). Daarna een rondleiding van een Indiaans meisje. Haar opa is de oprichter van dit reservaat, hij heeft mooie tekeningen gemaakt die intussen over de hele wereld op tentoonstellingen hangen. Haar oma had deze tekeningen in de kelder liggen en zijn uiteindelijk na rondzwervingen over de hele wereld weer terug in dit reservaat. De rondleiding was erg interessant maar ook wel warm het was rond 11.00 uur al rond de 30 graden. Daarna een stuk gereden  door de Casade Mountains. We hebben tussen de middag gegeten in een piraten restaurant. Onderweg nog even een winery bezocht en een Mission Hill, Pinot Gris gekocht voor vanavond. We zijn geëindigd in een luxe golfresort, waarvan we morgen weer vertrekken naar een internetloos gebied voor 2 dagen. Dus even geen bericht.

Oh ja de indianenstam heet Okanagan. 😋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne Wilmot:
    30 juli 2018
    Klinkt ook als afzien de warmte maar de rest klinkt heel erg goed.
  2. Mary:
    30 juli 2018
    Het klinkt allemaal zo bekend. Het is een prachtig land. En als jullie straks de Rocky Mountains inrijden...... dan wordt het echt WAUW, een belevenis. Veel plezier en goed uitkijken voor de beren 😘
  3. Hans en Miranda:
    30 juli 2018
    Vervelend die warmte maar de rest klinkt heel mooi geniet ervan.
  4. Anita:
    30 juli 2018
    Klinkt weer goed allemaal, beetje te warm misschien . Maar wel genieten volgens mij.
    Groetjes en tot over twee drie dagen dan maar weer. Veel plezier 👋🏻👋🏻👋🏻