Harrisons Hotsprings

28 juli 2018 - Harrison Lake, Canada

Waar dit verhaal begint is niet te raden. Hihi Bij de Wallmart wachtend op Dutch Wolf Tours. We hebben veel bekijks, Paul en Carla lossen en sudoku op en Wilma schrijft in haar dagboekje. We lijken wel een stel zwervers. 😃 Vanmorgen hebben wij om 10.00 uur de Ferry genomen en via een toeristische route (ja we zijn verkeerd gereden) naar Abbotsford. Nog even bij Subway een broodje en toen ging ineens de telefoon van Carla. Het was Fraserway (het verhuurbedrijf van de camper) zij vroegen zich af waar wij bleven!  We hadden de camper uiterlijk om 11.00 ur in moeten leveren en nu was het al 13.30 uur!!!! Wij geheel onschuldig wisten niet beter dat we de camper om 15.00 uur mochten inleveren. Dit was geregeld door Dutch Wolff Tours, anders moesten we wel erg langen wachten. Hij kwam ons pas rond 19.00 uur ophalen. Inderdaad rond 19.00 uur zijn we opgepikt. Kennis gemaakt met de medereigers. En stel uit Bodegraven en een stel uit Soest en Robbert-Jan (onze reisleider). We zitten in een mooi hotel met uitzicht op het meer. Vanavond heerlijk gegeten in een Duits😉restaurant en dadelijk lekker slapen en morgen vertrekken we naar een plaatsje waar nog goudzoeker wonen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Aty:
    28 juli 2018
    😂 wel jammer van de dag zo, maar gelukkig een puzzel opgelost 😂 op naar t volgende verhaal. Zo leuk om te lezen!
  2. Jos:
    28 juli 2018
    Dat hebben jullie weer lekker lang gebruik ma6van de camper.
    Wat een ruimte dan zo'n hotelkamer he.
    Veel plezier met het 2e deel van de reis
  3. Astrid:
    28 juli 2018
    Lijkt dus op een echte reisdag. Ook weer fijn even een hotel en nu op zoek naar goud. Succes
  4. Rene:
    Vooral onschuldig kijken, dat werkt heel goed !!! (-:
    Wat een mooi verhaal weer.... Veel plezier !!!
  5. Anita:
    28 juli 2018
    Last de tour maar beginnen. En wie weer vinden jullie nog wat goud daar😅😅
    Voor nu groetjes en een fijn vervolg van jullie reis .