Wells Gray Provincial Park

31 juli 2018 - Clearwater, Canada

Na een ontbijtje in het restaurant gaan we van start. Eerst naar het uitzichtpunt om Elanden te spotten. Ze waren helaas niet thuis. We gaan naar de rail van de Helmcken Waterval.(141 meter) Een smal pad met veel wortels, op- en afdalingen en stenen. Ah daar is het water dan zullen we er al snel zijn. We lopen dan een half uur. We gaan nog een stukje langs het water (een stief kwartiertje) na een uur zijn we bij het overdonderende geluid van het breekpunt van de waterval. Gevaarlijk maar prachtig. Het vervelende was dat we her hele stuk ook weer terug moesten, hup de pas erin en na 1 uur waren we terug. Het was een prachtige belevenis! Robert-Jan bracht ons over een stoffige weg naar een plekje waar we bij konden komen met drinken en eten. Daarna gingen we op "huis" aan, tot....... jawel we een beer zagen. Geweldig foto's gemaakt. Om half zeven zijn we de bbq gaan voorbereiden, verse zalm, biefstuk, hamburgers en worsten. Paul heeft dit alles heerlijk klaargemaakt.   Na afloop hebben we nog gezellig nagetafeld met Martin en Gerda.

1. Maja:
    Wat een belevenis. Geweldig
  2. Jos:
    3 augustus 2018
    Na een stevige wandeling is het altijd goed eten prachtige foto's
  3. Liezette:
    Wow....... een beer!
  4. Anita:
    3 augustus 2018
    Wat heerlijk om jullie belevenissen weer te volgen . En een Beer te zien Wauw wat gaaf weer allemaal . Ook weer leuke foto’s.
    Op Nasr volgende avontuur 👍🏻👍🏻