Tofino en Ucluelet

22 juli 2018 - Tofino, Canada

Vandaag op ons gemak opgestaan en ons klaargemaakt voor 175 km rijden naar Tofino. Daar doe je best lang over want je mag maximaal 80 km per uur en vaak minder. Het belooft een mooie rit te worden. Boodschappen doen en op zoek naar een plek waar we koffie kunnen drinken. Onderweg zien we een grote parkeerplaats met veel mensen, dus we gaan eruit. Rotsen en water. Klimmen , klauteren en foto's maken. Niet altijd een goede combinatie. Paul glijdt weg en laat zijn fototoestel vallen precies in een klein plasje water

Daarna gaan we eerst naar uncluelet, daar maken we een mooie wandeling. De Pacfic Willie Tours. Dan op naar Tofino Greenport Campground. De camping ligt midden in een National Park. Een mooie plek geheel voor ons alleen. Wel zitten we vroeg in de camper want midden in het bos en zonder zo'n is het best koud. We gaan vroeg naar bed want morgen moeten we om 4.45 uur op want we gaan naar de Hotsprings en deze tour begint om 7.00 uur en we moeten om 6.30 uur aanwezig zijn.

1. Klaziena:
    26 juli 2018
    Wat een leuke verhalen. Ik geniet met jullie mee. En wat hebben jullie veel walvissen gezien. Geweldig. Blijf genieten.
  2. Marianne:
    26 juli 2018
    Wat een mooie foto's, dus een prachtige natuur. Geniet lekker allemaal.
  3. Liezette:
    26 juli 2018
    Aan alle foto’s te zien vallen jullie van de ene ahhh in de andere ahhhh. Prachtig!!!
  4. Megan:
    1 augustus 2018
    Wat een mooie verhalen en foto’s, heel tof! Geniet er maar lekker van, het vliegt voorbij.