Rustig dagje

21 juli 2018 - Parksville, Canada

Vandaag geen wekker nodig. Op ons gemak opgestaan en rond 10.00 uur vertrokken naar Parksville, Sandy Beach Resort. Onderweg koffie gedronken, leuk winkeltje bezocht en wat foto's gemaakt (houtsnijwerk en panorama). Twee dorpjes bekeken Qualicum Beach en Combs. Daarna wilde we gaan wandelen in Englisman River National Park, maar die zijn we helaas voorbij gereden 😣☺. Dus toen maar gelijk naar de camping.
Deze ligt aan het strand waar we heerlijk gewandeld hebben, zandsculpturen bekeken en zelf ook nog klein kunstwerkje van kiezels gemaakt.
In de vooravond een klein concertje van Beatle nummers gekregen terwijl wij aan het bbq-en waren. Deze werd gegeven in het park naast de camping.
Dus al met al een rustig dagje! Morgen op naar Tofino!
Groetjes PWC

1. Astrid:
    22 juli 2018
    Net jullie link door gekregen via Anita. Aparte foto's en prachtig verhaal over jullie stoere boot tochtje. Veel plezier. Ik ben benieuwd naar volgend verhaal.
  2. Rene:
    22 juli 2018
    Heel mooi weer. Tofino vooral gebruiken om een heerlijke zalmburger te eten in het aldaar gelegen restaurant. Ook Ucluelet mag je niet overslaan.... Een hele mooie wandeling in het park achter de vuurtoren !!!!
  3. Aty:
    22 juli 2018
    Mooie leuke foto’s ! Zo blijven we nieuwsgierig naar de rest
  4. Renie:
    22 juli 2018
    Een rustig dagje mag ook wel tussendoor. Nog genoeg te doen!!
  5. Anita:
    22 juli 2018
    Heerlijk een rustig dagje tussendoor. En weer mooie foto’s
    Morgen weer goede reis naar volgende bestemming 👍🏻👋🏻👋🏻
  6. Hans en Miranda:
    22 juli 2018
    Lekker zo'n rustig dagje na die intensive dagen die jullie al hebben gehad.
  7. Yvonne Wilmot:
    23 juli 2018
    afgeleid door al het moois zeker, dat jullie het park gemist hebben :-)
  8. Ron:
    23 juli 2018
    Tot nu toe likt het een geweldige vakantie te zijn. En 12 walvissen spotten is niet niks. Geniet er van